بگفته سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد ورزشكار برتر سال توسط آراي مردمي انتخاب و معرفي خواهد شد.

یزدفردا: اميد حسين مرشدي با اعلام اين خبرافزود : براي دومين سال پياپي در برنامه راديويي ورزش در يزد ورزشكار برتر استان در سال 91 از طريق آراي مردمي انتخاب و معرفي مي شود..

وي اظهار داشت : رؤسا و مسئولان هيئت هاي ورزشي استان از طريق همفكري حداكثر 2 ورزشكار مورد نظر را با توجه به اولويت كه داراي معيارهاي ذيل باشند شناسايي و حداكثر تا سه روز به رواط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان يزد معرفي نمايند. (ضمنآ عناوين ورزشكار مورد نظر در سال 91 به صورت كامل ذكر شود.)

سردبير برنامه راديويي ورزش در يزد تاكيد كرد : تنها ورزشكاراني كه در سال 91 در جام جهاني و قهرماني جهان و قهرماني آسيا صاحب گردن آويز شده و يا حداقل در جمع برترين هاي جهان و آسيا قرار گرفته باشند مي توانند به اين برنامه معرفي شوند و كسب مدال و يا عناوين در مسابقات كاپ آزاد ، تورنمنت ، جام هاي متفرقه و نظايرآن پذيرفتني نيست.

لازم به ذكر است در سال گذشته نيز سعيد مظفري زاده با آرائ مردمي به عنوان چهره برتر سال انتخاب و ابوالفضل زارع زاده ، مصطفي حيدري ، سعيد علي نژاديان ، نجمه سازنجيان ، منيژه زارع ، نويد ملك ثابت ، حسين جعفري و امير كاظم پور به ترتيب در رتبه هاي بعدي قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا